انفاق ۵۰میلیون تومانی بچه های مسجد ولی عصر(عج) برای حمایت از جبهه مقاومت

آقاگلی گفت: هیت امنا، پایگاه بسیج و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای عربخیل بابلسر در اقدامی خداپسندانه ۵۰میلیون تومان با هدف حمایت از جبهه مقاومت انفاق کردند.

 زبیده آقاگلی -مدیرکانون شهدای عربخیل مسجد جامع ولی عصر (ع) شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جبهه مقاومت و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل کودک کش در غزه، فلسطین و لبنان، اظهار کرد: مردم مظلوم جبهه مقاومت در منطقه زیر بمباران های پی در پی صهیونیست ها با کمبود امکانات غذایی، دارویی و اسکان مواجه اند که می طلبد ملت شریف و نوع دوست ایران اسلامی همانند همیشه تاریخ با حمایت از مردم غزه و لبنان برگ افتخار دیگری به مصحف تاریخ معاصر این مرز و بوم بیافزایند.

وی به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای حمایت از مردم غزه و لبنان اشاره کرد و افزود:  هیت امنا، پایگاه بسیج و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای عربخیل در اقدامی خداپسندانه ۵۰میلیون تومان با هدف حمایت از جبهه مقاومت انفاق کردند.

آقاگلی با بیان اینکه این کمک مومنانه شامل دو قطعه انگشتر، ۵۰تخته پتو و ۷۵کیلو برنج بوده است، گفت: با توجه به کاهش دما در غزه و لبنان برای تهیه امکانات گرمایشی نظیر پتو تکاپوی بچه های مسجد ولی عصر(عج) جهت تحقق این مهم همچنان تداوم دارد.

انفاق ۵۰میلیون تومانی بچه های مسجد ولی عصر(عج) برای حمایت از جبهه مقاومت

انفاق ۵۰میلیون تومانی بچه های مسجد ولی عصر(عج) برای حمایت از جبهه مقاومت

وی خاطرنشان شد: اهدای کمک های مردمی به غزه و لبنان علاوه بر اینکه موجب تقویت جبهه مقاومتمی شود به نوعی اعلام تنفر از جنایات ددمنشانه اسرائیلی ها در منطقه بشمار می رود که امید است با عنایت خداوند متعال به زودی شاهد محو این غده سرطانی از دنیا باشیم.

کد خبر 1786800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha