امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۶۹۷ حادثه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۶۹۷ حادثه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه توسط نیروهای این جمعیت در استان امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی، محمود اکبری امروز چهارشنبه (۲ آبان) در گفتگو با رسانه‌های گروهی با اشاره به امدادرسانی امدادگران هلال احمر استان به ۶۹۷ حادثه در نیمه نخست امسال، اظهار کرد: بیشترین نوع حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی بیان کرد: در این حوادث شش هزار و ۴۴۹ نفر حادثه دیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل این آمار حدود ۸درصد افزایش داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در حوادث امسال یک هزار و ۵۲۳ نفر مصدوم داشته است که از این تعداد ۲۵۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۴۰۸ نفر در صحنه حادثه بصورت سرپایی درمان صورت گرفته است.

اکبری افزود: ۹۵ نفر و ۴۳ خودرو امسال در سیلاب و برف گرفتار شده بودند که توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی عنوان کرد: یک هزار و ۲۲۲ تیم عملیاتی در قالب هزار و ۸ تیم بین شهری، ۱۴۶ تیم پشتیبانی ،۶ تیم آنست، ۲ تیم فوریت‌های درمانی، ۱۶ تیم واکنش سریع و دیگر تیم‌ها در این ماموریت‌ها، امسال نقش‌آفرینی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۳ هزار و ۲۹۰ نیروی عملیاتی شامل یک هزار و ۵۰۶ داوطلب و هزار و ۷۸۴ پرسنل در کادر جمعیت‌هلال احمر استان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 1786808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha