دیدار مدیر آموزش و پرورش جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

مدیر آموزش و پرورش جیرفت با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان، مدیر آموزش و پرورش جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در مورد مسائل و مشکلات هنرستان هنرهای زیبا دختران و پسران جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.  

دیدار مدیر آموزش و پرورش جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست با اشاره به جایگاه مهم و نقش هنرمندان در جنوب کرمان، گفت: باید این هنرستان ها که پرورش دهنده هنرمندان آینده نگر هستند با تمامی امکانات راه اندازی و در خدمت دانش آموزان قرار گیرند.  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه هنرستان های هنرهای زیبا بستر آموزش رسمی هنر هستند، ابراز کرد: آموزش هنر در هنرستان ها در پرورش نسل های آتی موثر است و هنرستان ها از جمله دو هنرستان هنرهای زیبا جنوب کرمان می توانند با شناسایی و جذب استعداد های هنری منطقه، زمینه ای برای پرورش هنرمندان باشند.  
وی با اشاره به اینکه این مراکز می توانند در جذب استعدادها و هنرمندان و علاقه مندان به رشته های هنری موثر باشند، گفت: قطعا چنین مراکزی در جنوب کرمان که هنرمند پرور است به شرط مکان و امکانات مناسب با استقبال خوب خانواده‌ها و هنرمندان رو به رو می شوند.  
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: هنرستان دخترانه امسال در مکانی جدید با تجهیزات کامل به کمک آموزش و پرورش راه اندازی شد جای تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش دارد.  
سید ایوب حسینی در این دیدار، گفت: امسال مدرسه دخترانه با پشتکار مدیر آن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تجهیزات کامل راه اندازی شد.  
مدیر آموزش و پرورش جیرفت با بیان اینکه ما در مضیقه فضاهای آموزشی هستیم، تصریح کرد: مدرسه هنرستان پسرانه در کانون فعال است که باید مکان جدیدی  برای این مهم در نظر گرفته شود.  
مدیر آموزش و پرورش جیرفت با اشاره به راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این منطقه، عنوان کرد: این دانشگاه یک ظرفیت مهم برای منطقه محسوب می شود.
وی عنوان کرد: هر جا نیاز باشد با دستگاه های مرتبط از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایت همکاری را خواهیم داشت.

کد خبر 1786812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha