پایان مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران در مشهد

چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران ویژه برادران پایور و وظیفه با معرفی افراد برتر در مشهد، به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه این دوره از مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: در این مسابقات که  از ۲۸ مهرماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد آغاز شده بود و امروز اول آبان ماه به پایان رسید چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در دوره مقدماتی ۹ هزار شرکت کننده حضور یافته و با هم رقابت کردند که از این تعداد هزار و ۲۸۶ نفر به مرحله ارزیابی راه پیدا کرده و در نهایت ۲۸۳ نفر حائز شرایط حضور در مرحله ارزیابی این رقابت ها شدند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شرکت کننده ها در این مسابقات در ۱۱ رشته قرآنی شامل رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان با هم رقابت کردند.

محبی تصریح کرد: تعداد ۱۸ نفر از داوران ممتاز ملی و بین‌المللی قضاوت این دوره از مسابقات را به عهده داشتند و اساتید راهنما نیز نکات فنی و تخصصی اجرای شرکت‌کنندگان را احصاء و به آنان یادآوری می‌کردند.

وی گفت: بهمن ماه امسال هم مسابقات قرآنی ارتش‌های مسلمان به میزبانی سپاه برگزار خواهد شد که افراد برتر در این مسابقات به این رقابت ها معرفی خواهند شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه یادآور شد: در بخش پایور، آقایان سیاحی، سیدعلی و سیدطاها حسینی، انوری، قربانی، رهبری، حیدری، نظری، علیرضاپور، عظیمی زاده و پریزاد و در بخش وظیفه هم آقایان طباطبایی، فتحی، محمدزاده، اکبری، حرفه، عبدالهی، یلمه، جعفری، حکیمی و باوی، حائز رتبه برتر دراین دوره از مسابقات قرآنی شدند.

کد خبر 1786816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha