لاریجان آمل میزبان مدیران کل جهادی مازندران

شعبانی گفت: مدیران کل مازندران با نگاه جهادی در لاریجان آمل حضور خواهند یافت تا خدمات مناسب را به جامعه هدف ارائه کنند.

مجید شعبانی_ مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای ارائه خدمات و خدمت جهادی به روستاهای کوهستانی و محروم وظیفه مهمی است که برعهده داریم.

وی افزود: در طول سال میز خدمت و حضور جهادی مدیران کل مازندران را براساس برنامه ریزی در روستاهای مختلف استان در دستور کار داریم تا خدمات مناسبی با شناخت مشکلات منطقه ارائه شود.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان مازندران یادآور شد: بر این اعتقادیم که توسعه زیرساخت‌های روستایی را مستلزم عزم جدی، کار و تلاش جهادی مدیران و مشارکت و همدلی مردم است و باید در این راستا جهادی وارد عمل شد.

شعبانی گفت: مدیران کل مازندران، چهارشنبه دوم آبان ماه با نگاه جهادی برای حل مشکلات و معضلات در لاریجان آمل حضور خواهند یافت تا خدمات مناسب را به جامعه هدف ارائه کنند.

وی افزود: در حاشیه برگزاری دیدارهای مردمی و حضور جهادی مدیران کل مازندران در لاریجان آمل در چهارشنبه ۲ آبان‌ ‌ماه، پایگاه مقاومت بخش لاریجان هم افتتاح می شود.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان مازندران گفت: شناسایی معضلات و حل مسائل راههای روستایی، رفع مشکلات در حوزه راه کشاورزی و محدوده راه ها و روستاها، شناسایی نقاط بحرانی بخش و تلاش برای رفع آن از برنامه های مهم ما در این برنامه یک روزه است.

شعبانی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهم ما توجه به نقاط روستایی و محروم است و در همین راستا بازدید میدانی از روستاها و برنامه کاروان خدمت با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم انجام‌می شود.

کد خبر 1786842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha