ترتیب نسل جهادی خروجی فعالیت مسجدی باشد

لطفی یادآور شد: کانون های مساجد زمینه ساز حضور نسل نو در مساجد و تربیت کادر انقلابی و جهادی محسوب می شوند و با پیشتازی نسل جدید در کانون انصارالمهدی نکا شاهد توسعه در این بخش هستیم.

عمران لطفی- مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از پایگاه‌های مهم‌ فرهنگی هستند که باید به توسعه فرهنگ توجه کنند و در این راستا این کانون برای طول سال برنامه دارد.  
وی افزود: توجه به ارزش های اسلامی، سبک زندگی اسلامی، نشست های فرهنگی، توجه به نشاط و ورزش اعضای کانون و برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی از اهم برنامه های کانون انصارالمهدی نکاست.
لطفی یادآور شد: انتقال فرهنگ و مفاهیم دینی و ارزشی یکی از مهمترین اهداف کانون مساجد است که باید در این راستا با قوت وارد عمل شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی اعضای کانون فرهنگی انصار المهدی مجتمع مسکونی سردار سلیمانی گفت: در این‌جلسه هم در رابطه با برگزاری کلاس های قرآنی و دیدار با خانواده شهدا و برنامه های فرهنگی تبادل نظر می شود.
لطفی یادآور شد: کانون های مساجد زمینه ساز حضور نسل نو در مساجد و تربیت کادر انقلابی و اسلامی هستند و در کانون انصارالمهدی نکا با توجه به حضور پرشور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های مختلف، تلاش دارد تا با پیشتازی نسل جدید در اجرای برنامه ها زمینه ساز نسل تراز انقلاب باشد.
وی افزود: فعالیت در کانون‌مساجد فرصتی برای تربیت نسل جهادی است تا از هم اکنون مدیرانی توانمند برای انقلاب اسلامی ایران تربیت شوند و لذا وظیفه سنگینی در قبال نسل جدید برعهده داریم.

کد خبر 1786848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha