فعالیت های فرهنگی، ورزشی در سطح شهر خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

قربانی گفت: انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و ورزشی در سطح شهر خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، داود قربانی، در آیین افتتاحیه طرح های فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک که همزمان با چهارمین روز از هفته فرهنگی اراک برگزار شد، گفت: دین اسلام توجه ویژه ای به ورزش دارد و این مهم بر اهمیت ورزش می افزاید.


نائب رئیس شورای شهر اراک با اشاره به نگاه ویژه دین مبین اسلام بر جز جز زندگی ما بیان کرد: این نگاه ویژه بر فعالیت گسترده و ویژه ما می افزاید و باید با تمام توان در راستای بهبود اوضاع  تلاش کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: شورای ششم تلاش های بسیاری در راستای توجه به نقاط مختلف شهر داشته و بحمدالله در این راستا ۱۰ زمین ورزشی و طرح های فرهنگی مختلف را به نتیجه رسانده است.

عضو شورای شهر اراک خاطر نشان کرد: در هفته فرهنگی اراک شاهد فعالیت های گسترده ای هستیم که افتتاح پروژه های فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه ها است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان کرد: نسل جوان و نوجوانان ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را همواره زنده نگه دارند.

این مقام مسئول اظهار داشت: باید زمینه را برای آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم فراهم کنیم و با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ایشان را از توطئه های  شوم دشمنان مصون داریم.

کد خبر 1786881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha