فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در مازندران

سردار مسلمی از فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در مازندران خبر داد و گفت: به دنبال تربیت مداحان تراز انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا در آئین افتتاحیه هفتمین دوره توانمندسازی مربیان نوگلان حسینی کشور که به میزبانی دیارعلویان خط شکن در اردوگاه کشوری شهید هاشمی نژاد عباس آباد شهرستان بهشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید این خطه از شمال کشور به ویژه شهدای جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای راه قدس سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار با بیان اینکه مداحان نقش انکارناپذیری در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و اسلام ایفامی کنند، اظهار کرد: تربیت نوگلان حسینی سرمایه گذاری برای آینده است.


وی به هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی برای کمرنگ کردن مجالس روضه سیدالشهدا(ع) و مهمانی های شهدایی، افزود: در ایام کرونا تعطیلی مجالس روضه محرم و صفر و مساجد و محافل دینی  بدترین ضربه را به جبهه فرهنگی وارد کرد.
سردار مسلمی به فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در استان، گفت:دشمن در هر حوزه ای از جمله مداحی شامل سبک مداحی و اشعار درحال نفوذ است که باید مراقبت شود.
وی با بیان اینکه این دوره توانمندسازی به همت سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور و سپاه کربلا تا ۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان شد: این دوره به دنبال زمینه سازی برای تربیت مداحان در تراز انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1786921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha