فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد ۱۴۰۴

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد در استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت ۱۴۰۴، با بهره مندی از طرح ها و آثار خلاقانه و بدیع در محورهای موضوعی؛ نوروز، ماه مبارک رمضان، امام رضا علیه السلام، هویت مشهد، حماسه و ایثار و موضوعات شهروندی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، جشنواره هنرهای شهری مشهد در تداوم سنت دیرینه خود، امسال نیز با بهره گیری از تجارب سال های گذشته در راستای رویکرد جدید مدیریت شهری برای تولید آثار خلاقانه و مخاطب محور با تاکید بر نوآوری در طراحی آثار، همراه با هنرمندان و فرهیختگان شهر به استقبال از بهار سال ۱۴۰۴ خواهد رفت.

امسال نیز همچون سالیان گذشته، فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد در استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت ۱۴۰۴، با بهره مندی از طرح ها و آثار خلاقانه و بدیع در محورهای موضوعی؛ نوروز، ماه مبارک رمضان، امام رضا علیه السلام، هویت مشهد، حماسه و ایثار و موضوعات شهروندی، منتشر شد.

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد ۱۴۰۴

در فراخوان جشنواره امسال علاوه بر ۶ بخش اصلی، ۵ بخش ویژه نیز افزوده شده تا با تنوع بخشی و بهره گیری از ظرفیت حوزه های مختلف هنری، به افزایش غنا و شکوه جشنواره و گستره مخاطب آن بیافزاید.

 ۶ بخش اصلی شامل یادمان‌های شهری، آثار نوری، آذین بندی شهری، دیوارنگاری، سرود و نمایش و ۵ بخش ویژه شامل رسانه‌های اجتماعی، گذرهای هنری، عکس، گرافیک و ادبیات خواهد بود.

 علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و ارسال طرح؛ به وب‌سایت جشنواره هنرهای شهری مشهد به آدرس www.artmashhadevent.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1786947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha