حمایت معنوی بچه‌های مسجد از جبهه مقاومت

صفرخوانی با اشاره به اهمیت و نقش همدلی و هم افزایی به منظور ریشه کن ساختن اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیسم گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری مسجدجامع روستای دنگیزک با برپایی آئین دعا و توسل برای جبهه مقاومت در پویش همدلی مشارکت می کنند.

نادر صفرخوانی در جریان روند فعالیت های کانون فرهنگی هنری آسمان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شرایط امروز منطقه ایجاب می کند که هر مسلمان آزادی خواهی در جریان پویش همدلی مشارکت کند.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجدجامع روستای دنگیزک افزود: فعالان کانون فرهنگی هنری روستای مسجدجامع دنگیزک واقع در شهرستان نظرآباد در قالب جمع آوری کمک های مردمی برای پیروزی مقاومت همراه و همگام هستند.

برپایی آئین دعا و توسل با همت فعالان کانون مسجد جامع روستای دنگیزک برای جبهه مقاومت

وی تصریح کرد: پویش همدلی در قالب فرمان و حکم شرعی رهبرمعظم انقلاب در خصوص حمایت از مردم لبنان یک اصل و یک ضرورت است که به عنوان مهمترین سرفصل برنامه های مسجدجامع روستای دنگیزک قرار دارد.

برپایی آئین دعا و توسل با همت فعالان کانون مسجد جامع روستای دنگیزک برای جبهه مقاومت

مدیرکانون آسمان توضیح داد: برپایی آئین دعا و توسل با هدف توجه بخشی و جریان سازی به جریان مقاومت در کنار جمع آوری کمک های مردمی برای پیروزی مردم لبنان در برابر تجاوزها و حملات رژیم صهیونیسم است.

در پایان صفرخوانی با اشاره به اهمیت نقش دعا و استغاثه برای ظهور منجی بشریت حضرت مهدی(عج) خاطرنشان کرد: مبنای فعالیت کانون فرهنگی هنری آسمان در تقویت باورهای ایمانی و مسئله ظهور حضرت مهدی(عج) است و در این مسیر با هدایت گری امام مسجد فعالیت های بصیرتی و معرفت بخشی را در نظر دارد.

کد خبر 1786948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha