حمایت زنان مسجدی از مقاومت به سبک سال‌های جنگ

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره نقش اثربخش مساجد در رساندن صدای مظلومیت مردم لبنان و غزه به دنیا، گفت: اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت اقدام به راه اندازی پویش بافت لباس گرم کرده‌اند، که با استقبال بانوان روبرو بوده است.

حجت الاسلام «عبدالعلی ابراهیمی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به کمک رسانی مسجد امام حسن مجتبی(ع) فلکه سوم دولت آباد به مردم مظلوم لبنان گفت: از زمان اعلام مقام معظم رهبری مبنی بر جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم لبنان، فعالان مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی وارد عمل شدند.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: به همت بسیج خواهران نیز پویش بافت لباس گرم راه اندازی شد، تا خواهرانی که در زمینه بافندگی مهارت دارد، با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما، در قالب این پویش برای رزمندگان جبهه مقاومت و حزب الله لبنان لباس های گرم ببافند و خوشبختانه این پویش با استقبال بانوان روبرو شده است.

حمایت زنان مسجدی از مقاومت به سبک سال‌های جنگ

وی همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای مراسم های بزرگداشت شهدای مقاومت با مشارکت این مسجد به صورت خیابانی و میدانی خبر داد و افزود: انتشار عکس نوشته با موضوع شهدای مقاومت با هشتک های شهید مقاومت، شهید قدس، شهید سیدحسن نصرالله در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، اجرای سرودهای حماسی پاتوقی و میدانی برای پاسداشت شهدای مقاومت، پخش مستند زندگی شهید مجاهد سیدحسن نصرالله در مساجد، پخش تلاوت های قرآن کریم از ماذنه های مساجد، برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم و زیارت عاشورا از جمله برنامه های مورد توجه بوده است. ضمن اینکه با حضور بیش از ۳۵۰ دانش آموز مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان با سخنرانی فرزند شهید در منطقه دولت آباد شهر ری برگزار شد.

حمایت زنان مسجدی از مقاومت به سبک سال‌های جنگ

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نقش اثربخش مساجد در رساندن صدای مظلومیت مردم مظلوم لبنان و غزه گفت: رویکرد ما در این راستا است که در همه برنامه های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و هنری و حتی مسابقات مسجد به موضوع لبنان و غزه و جبهه مقاومت توجه شود.

وی افزود: برپایی موکب شهدای مقاومت، نصب بنر و سیاهپوش کردن مساجد، برگزاری نشست های بصیرتی و تبیینی، از دیگر برنامه های مسجد در پاسداشت مجاهدت شهید سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت بوده است.

حمایت زنان مسجدی از مقاومت به سبک سال‌های جنگ

حمایت زنان مسجدی از مقاومت به سبک سال‌های جنگ

امام جماعت مسجد امام حسن مجبتی(ع) در ادامه به برنامه های مسجد در بحث کمک رسانی به محرومین منطقه اشاره و تصریح کرد: ۱۰۰ خانواده تحت پوشش خیریه مسجد قرار دارند که به صورت ماهیانه به آنها خدمت رسانی صورت می گیرد، در بحت تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند در شرف ازدواج نیز مسجد با مشارکت خیرین اقدام به  تهیه اقلام ضروری آنها می کند، از طرفی با توجه به اینکه بخشی از مخاطبان مسجد نوجوانان دانش آموز هستند، به همین جهت به مناسبت شروع سال تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر، کیف و کفش تهیه و اهدا شد.

کد خبر 1786960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha