مرگ و ذلت در انتظار رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام رفیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ(ع)، به شهادت چهره‌های برجسته مقاومت اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت دفاع از مظلومان، از مرگ حتمی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، در دومین سالگرد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، که به مناسبت برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، شامگاه ۲ آبان‌ماه در این حرم برگزار شد، ضمن اشاره به سال پرحادثه‌ای که کشور پشت سر گذاشت، به شهادت چهره‌های برجسته مقاومت مانند سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، و سردار نیلفروشان اشاره کرد.

وی همچنین بر ضرورت مقاومت در برابر دشمنان، از جمله رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن، تأکید کرد و افزود که دفاع از مظلوم، حتی اگر غیر مسلمان باشد، وظیفه‌ای شرعی و انسانی است. رفیعی با اشاره به مرگ و ذلت پیش‌روی رژیم صهیونیستی و آمریکا، تصریح کرد که این وعده خداوند است.

رفیعی همچنین به نیازهای اقتصادی مردم لبنان و اهمیت جهاد مالی در این برهه اشاره کرد و گفت: جهاد مالی مقدم بر جهاد جانی است و برخی مواقع می‌توان با سایر روش‌ها دین خود را ادا کرد.

این خطیب با تأکید بر جایگاه والای شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و یادآوری اینکه استان فارس افتخار تقدیم ۱۵ هزار شهید را دارد، اظهار کرد: شهادت افرادی که در حرم احمدبن‌موسی(ع) شهید شدند، نمایانگر مظلومیت آنها بود و شهادت بالاترین مقام برای انسان است.

کد خبر 1787081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha