کمک بیش از یک میلیارد ریالی نمازگزاران مسجد خاتم‌الانبیا کرمان برای غزه و لبنان

مسئول هیئت امنای مسجد خاتم‌الانبیا کرمان با اشاره به کمک‌های اهالی مسجد برای غزه و لبنان جزئیات هزینه‌کرد این کمک‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ این روزها که در فصل خزان طبیعت، گرمای همدلی ملت نوع‌دوست ایران برای مظلومان غزه و لبنان، فضای شهرها را تغییر داده، مساجد از گروه‌های پیشران و پرچمدار برای دریافت و تجمیع این کمک‌ها هستند.
مصطفی دهقانی، مسئول هیئت امنای مسجد خاتم‌الانبیاء خیابان بحرالعلوم در شهرک شهید باهنر کرمان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان می‌گوید: طی مدتی که از صدور فرمان رهبری گذشته، بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی تحویل مسجد شده است‌.
وی افزود: در مرحله اول ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های جمع‌آوری شده برای تهیه و ارسال تُن‌ماهی و کنسروجات و ماکارونی برای لبنان هزینه شد.
دهقانی ادامه داد: کمک‌های مردمی ادامه یافت و ۴۵۰ میلیون ریال دیگر نیز جمع‌آوری شد که آن را به خرید پتو برای مردم لبنان اختصاص دادیم.
وی با اشاره به اهدای طلا و جواهرات توسط بانوان گفت: یکی از بانوان نمازگزار مسجد نیز انگشتری خود را به ارزش ۱۲۷ میلیون ریال برای مردم مظلوم لبنان اهدا کرد.
دهقانی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های خیرخواهانه اهالی مسجد در بخش‌های مختلف از جمله مشارکت در ساخت مسکن محرومین، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در روستاهای محروم جنوب استان، کمک نمازگزاران مسجد برای آزادی یک زن از زندان اشاره کرد.
وی تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌ها برای غزه و لبنان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1787102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha