طنین همدلی از مساجد گیلان تا غزه و لبنان

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که در هر کجای این جهان هستی به یاری همنوعان آسیب دیده کشور لبنان و فلسطین بشتابد، گفت:۲ هزار مسجد گیلان آماده دریافت کمک های مردمی به جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام نادر یوسفی مطلق، رئیس مرکز رسیدگی امور مساجد گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گیلان  به اقدامات فاجعه آمیز رژیم صهیونیستی در لبنان، غزه اشاره و اظهار کرد: اسرائیل با شهادت کودکان و شخصیت های مقاومت و حزب الله  هیچ گاه نخواهد توانست به نقشه های شومش دست یابد.

رئیس مرکز رسیدگی امور مساجد گیلان با بیان اینکه ملت ایران همواره در کنار جبهه مقاومت است، گفت: رژیم صهیونیستی با موشک باران و تجاوز به سرزمین اشغالی فلسطین و لبنان رفته رفته ضعیف تر خواهد شد.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که در هر کجای این جهان هستی به یاری همنوعان آسیب دیده در کشور لبنان و غزه بشتابد افزود: مساجد از دیر باز محفل کمک و امداد رسانی در جبهه ها شمرده می شدند امروز نیز در این شرایط به میدان خواهند آمد.

وی اضافه کرد: گیلان بیش از ۳ هزار مسجد دارد از این مجموع ۲ هزار مسجد در استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی از عموم مردم برای امداد رسانی به جبهه مقاومت است.

رئیس مرکز رسیدگی امور مساجد گیلان تصریح کرد: پایگاه های بسیج محلات واقع در مساجد استان کمک های مردمی را جمع آوری و به جبهه مقاومت ارسال خواهند کرد.

حجت الاسلام یوسفی اذعان داشت: بانوان و مردان غیور این مرز بوم آماده کمک به همنوعان خود در لبنان و غزه هستند.

وی با تاکید بر اینکه ملت لبنان و غزه بداند هیچ گاه تنها نیستند، خاطر نشان ساخت: در خبرها مشاهده می کنیم بانوان غیور کشور ما در پویشی در حال اهداء طلا و جواهرات شان برای کمک به جبهه مقاومت هستند

کد خبر 1787129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha