توسعه گردشگری برای پیشرفت مازندران ضروری است

نوری گفت: توسعه نوارساحلی و شهرهای مازندران نیازمند توجه به ظرفیت هاست و گردشگری نیاز مازندران برای توسعه است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری- استاندار مازندران بعدازظهر پنجشنبه (۳آبان) در آیین افتتاح فاز اول پروژه کنارگذر نکا و رودکناری نکا اظهار کرد: توجه به توسعه گردشگری در استان مازندران یکی از اولویت های مهم‌ماست که امروز در نکا افتتاح کنارگذر این شهر با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در کنار رودخانه نکا رود بوده است که‌ موفق عمل شد.

وی افزود: توجه به گردشگری در کنار شهرسازی و عمران و آبادانی مساله مهمی است که باید توجه جدی به آن اعمال شود.

استاندار مازندران با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار برای توسعه گردشگری یادآور شد: طرح اجرا شده توسط شهرداری نکا برای کنار گذر و رودکناری این شهر، می تواند الگوی مناسبی برای شهرهای دیگر استان باشد.

نوری گفت: استفاده از توان و ظرفیت‌های مردمی و نهادهای مردمی همچون شهرداری، شورای شهر و دستگاه‌های مرتبط گامی مهم برای توسعه همه جانبه است.

وی افزود: وفاق و همدلی مردم و مسوولان در کنار یکدیگر برای توسعه شهری در نکا منجر به افتتاح این طرح بزرگ و ایجاد فضایی مناسب شهری شد.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اتحاد و همدلی مسوولان را گامی مهم برای افتتاح این طرح و توسعه فضاهای شهری است.

وی از شهرداری و شورای شهر نکا به عنوان شورا و شهرداری موفق در سطح استان نام برد که در طول این مدت خدمات شایانی را در بخش های عمرانی، فرهنگی و شهرسازی و گردشگری به مردم ارائه کردند.

موسی خلیلی شهردار نکا هم بااشاره به اینکه افتتاح طرح رودکنار نکا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی روبرو بود، یادآور شد: منشأ خیر و برکت برای شهروندان باشد و تلاش شد تا در این‌مکان، شاهد فضایی مناسب شهری با کاهش بار ترافیکی برای شهروندان باشیم.

توسعه گردشگری برای پیشرفت مازندران ضروری است

گفتنی است؛ یوسف نوری، استاندار مازندران با همراهی مرتضی‌رمضانی نکا و مسوولان با حضور در گلزار شهدای گمنام، ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار این شهدا، به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

استاندار مازندران با اشاره به جایگاه بلند شهدا در نظام جمهوری اسلامی، این شهدا را یکی از عوامل اصلی حفظ نظام و امنیت امروز کشور دانست.

کد خبر 1787147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha