رویداد ملی جامعه‌پرداز استان گیلان برگزار می‌شود

روحی از برگزاری رویداد ملی جامعه‌پرداز استان گیلان با همکاری بنیاد ملی خانواده، وزارت ورزش و جوانان و نهاد ریحانه آفرینش خبر داد و گفت: این رویداد برای کلیه مجموعه‌های خودجوش دارای مجوز و نیز بدون مجوز حتی کسانی که در مساجد، پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های علمیه و... فعالیت می‌کنند آزاد است.

مهدی روحی، مسؤل اجرایی، شناسایی و رصد رویداد ملی جامع پرداز در شهرستان تالش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز استان گیلان با همکاری بنیاد ملی خانواده، وزارت ورزش و جوانان و نهاد ریحانه آفرینش خبر داد و افزود: این رویداد ویژه مجموعه‌های مردمی فعال در چهار محور؛ ازدواج، طلاق، جمعیت و هویت زن است که برگزار می شود.

وی از اهداف برگزاری این رویداد را آشنایی مجموعه ها با یکدیگر و تعریف عملیات های مشترک عنوان کرد و گفت: ایجاد فضایی مناسب جهت آشنایی و تفاهم برای تمامی مجموعه‌ها و نیز حمایت از طرح‌ها و عملیات‌های مشترک بین مجموعه‌ها از مزایای این رویداد است.

روحی که مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ آبان عنوان کرد، ادامه داد: علاقه مندان جهت شرکت می توانند در لینک
https://survey.porsline.ir/s/F۲h۹qgUG
ثبت نام کنند و یا از طریق راه ارتباطی Jamepardaz_guilan@ در پیام رسان های ایتا، بله، تلگرام اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: این رویداد برای کلیه مجموعه های خودجوش دارای مجوز و نیز بدون مجوز است و حتی کسانی که در مساجد، پایگاه های بسیج، حوزه های علمیه، جشنواره ها، مراسمات، مراکز مشاوره و یا به صورت خانگی در حوزه خانواده و زن فعالیت می کنند را شامل می‌شود.

کد خبر 1787167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha