جبهه استکبار امروز از دشمنان خود ضربه خورده است

حجت الاسلام غفوری گفت: امروز رژیم جعلی صهیونیستی هم از حماس، هم از حزب‌الله و هم از یمن و سایر کشورهای جبهه مقاومت ضربه خورده و سیلی محکمی هم در عملیات وعده صادق۲ خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز جمعه  ۴ مهر ماه  حجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله غفوری، در خطبه‌های نمازجمعه کرمانشاه، گفت : امروز انقلاب اسلامی به یکی از حساس‌ترین و تاریخ‌سازترین لحظات عمر خود رسیده، و در دنیای امروز نظم دست ساخته استکبار جهانی در حال افول است و نظم نوینی در دنیا از سوی جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز تفکر انقلاب اسلامی مقابل دنیای استکبار ایستاده و سراسر دنیا را در نوردیده است.

وی  از عملیات وعده صادق ۲ به عنوان یک کار ۱۰۰ درصد درست مقابل دشمنان یاد کرد و افزود: اگر جواب دشمن را نمی‌دادیم، قطعا آنها توطئه‌های بیشتری علیه ما طراحی و اجرا می کردند.

حجت الاسلام غفوری تاکید کرد: اگر جبهه استکبار بخواهد اشتباهی مرتکب شود، تمام دنیا را برای او به جهنمی تمام‌ناشدنی تبدیل خواهیم کرد.

حجت الاسلام  غفوری  افزود: حاکمیت  به دلیل اینکه اسلامی  و نظام هم نظام جمهوری اسلامی است، در برابر شرع و قانون مسئولیت داردلذا حاکمیت وظیفه دارد که اگر ببیند کسی احکام شرعی و قانونی را می‌شکند، در برابر شرع‌شکنی و قانون‌شکنی عمل کند همچنین  وظیفه حاکمیت حفظ قانون و شرع است و در هر جا مطلبی قانون شد، باید عمل شود، چه ما دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:بنابراین، حاکمیت وظیفه دارد که شرع و قانون را در جامعه برقرار کند. بیان اینکه حجاب را حاکمیت به‌زور در جامعه به‌اجرا می‌گذارد، یک امر غلط اندر غلط است.

وی اظهار کرد:  حجاب یک امر الهی، شرعی و قانونی است و حدود الهی محسوب می‌شود. علاوه بر این، حجاب یک میراث ایرانی است؛ زیرا گذشتگان ما قبل از اسلام نیز حجاب داشتند لذا وظیفه حاکمیت بیان این مطلب است که بانوان ایرانی قبل از اسلام نیز حجاب داشتند و همچنین وظیفه دارد که هنجار شکنی را تقبیح کند، زیرا این امر خلاف شرع، قانون و سنت است. لازم است که این معنا به جامعه منتقل شود که حجاب یک امر فرهنگی و شرعی است.

کد خبر 1787217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha