سنگدوینی با اشاره ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه گلستان گفت: روشنایی کمربندی گرگان در مسیر سرخنکلاته با پیش بینی ۲۰۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» امروز در نشست با خبرنگاران گلستان اظهار داشت: با وجود ظرفیت های متعدد موجود در گلستان هنوز نتوانسته ایم این پتانسیل ها را اجرایی کنیم و از یک فقر زیر ساختی مزمن رنج می بریم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: برای توسعه گلستان چاره ای به جز حمایت مطلق و بی قید و شرط از سرمایه گذاران نداریم، اعتبارات دولتی جوابگوی نیاز استان نیست.

 

وی گفت: با وجود اینکه دستورات رییس جمهور در سفر به گلستان بسیار مطلوب و مهم بود اما در بخش اجرا با مشکلات متعددی روبرو هستیم که باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

 

سنگدوینی ادامه داد: مشکل تله کابین گرگان و طرح گردشگری آشوراده با وجود دستور صریح رییس جمهور برطرف نشده است و این موضوعات توسعه استان را کند می کند.

 

وی گفت: در حال حاضر حدود ۹۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی گلستان وجود داشته که بخشی از این واحد ها تعطیل و بخشی هم با ظرفیت حداقلی مشغول فعالیت هستند ؛ اگر این  واحدها احیا شوند می توانیم تا 7 هزار شغل جدید در منطقه ایجاد کنیم

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا هرگونه دخل و تصرف نمایندگان مجلس در انتصاب مدیران را تکذیب کرد و گفت: شاید در برخی مواقع به جهت مصلحت استان مشاوره هایی داده شود ولی اصلا دخالتی نداریم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha