آقایی با اشاره به اهمیت اجرای طرح امین گفت: ارائه راهبردهای تعاملی اثرگذار در قالب طرح امین که با مشارکت نواحی مختلف آموزش و پرورش استان البرز با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی انجام شد بستر موثری برای پاسخگویی به مشکلات و مطالبات خانواده ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، معصومه آقایی طی نشست اندیشی کمیته فرهنگیان اداره کل بانوان استانداری البرز که چهارشنبه 8 شهریور در استانداری البرز برپا شد گفت: یکی از طرح های موفق در حوزه خانواده، طرح امین است که با همراهی کارشناسان آموزشی برپا شد.

مشاور استاندار و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز افزود: ارائه راهبردهای تعاملی اثرگذار در قالب طرح امین که با مشارکت نواحی مختلف آموزش و پرورش استان البرز با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی انجام شد بستر موثری برای پاسخگویی به مشکلات و مطالبات خانواده ها است.

به گفته وی، چالش ها و موانع متعددی در جریان روند آموزش و پرورش وجود دارد که این مهم با همراهی و همکاری مدیران مدارس به ویژه مبلغین حوزه های علمیه ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های آموزشی تخصصی، ارتقاء محور، مهارت محور توضیح داد: مشاورانی از قشر بانوان در سطح مناطق مختلف آموزش و پرورش در مسیر بهبود اجرای طرح امین فعالیت های مستمر دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha