حجت الاسلام علیزاده، بزرگترین مولفه قدرت ایران را ولایت فقیه دانست و گفت: ایران مظهر حقیقت، ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت و امامت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از، گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده _مدیر کل امور اوقاف و امور خیریه استان گیلان امروز(پنجشنبه، ۳٠ شهریور) در یادواره شهید گمنام و ۶۶ شهید والامقام دستک و حومه آستانه اشرفیه و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و امنیت استان گیلان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: امروز حرف اول را در دنیا، اسلام می زند.

وی افزود: به برکت اولیای الهی به ویژه در قرن اخیر به برکت نفس پاک امام(ره)، شهدا و بصیرت و همراهی مردم انقلابی امروز اقتدار مکتب نبوی و علوی بیش از هر زمان دیگر وجود دارد. 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه، اسلام دین دوم در دنیای امروز است تصریح کرد: اما به دلیل گرایش بسیاری از مردم به این دین مقدس، اسلام مقام اول را دارد. 

وی با اشاره به نگرانی پیامبر مکرم اسلام از تکلیف آینده بشریت و ادامه حرکت دینی، ولایی و اسلامی، بیان کرد: پیغمبر(ص) نگران سرنوشت جبهه دینی، اسلامی و همراهی این جبهه با ولی جامعه و رهبر الهی جامعه اسلامی و دینی بودند. 

حجت‌الاسلام علیزاده به مظلومیت ائمه معصومین(ع) اشاره و علت آنرا عدم همراهی مردم، خواص و نخبگان جامعه با ولی زمان عنوان کرد و ادامه داد: فراز و نشیب در جبهه دینی و توطئه های دشمن بی شک با ظرفیت های مادی، سخت افزارها، نرم افزارها و تبلیغات فراوان و همراهی نخبگان و مردم همیشه همراه با ولی جامعه، خنثی خواهد شد.

وی اظهار کرد: امنیت و رسیدن به اهداف دنیوی، اخروی، نیازمندی های مادی و معنوی در عرصه های مختلف مشروط به یکتا پرستی و ایمان به خداوند متعال است.

حجت الاسلام علیزاده خاطر نشان کرد: هر کجا همراه مکتب الهی بودیم عزت و اقتدار کسب کرده و هر کجا فاصله گرفتیم ضرر کرده ایم. 

وی در ادامه، بزرگترین مولفه قدرت ایران را ولایت فقیه دانست و گفت: ایران مظهر حقیقت، ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت و امامت است.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: ایران اسلامی با همه دشمنی‌ها و مولفه های قدرت توانسته عالمانه و مجاهدانه فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کند.

وی همچنین مهمترین دغدغه‌ شهدا را ولایت فقیه دانست و افزود: این دغدغه مندی در زندگی نامه و وصیت نامه های شهدا بسیار دیده می شود، همان دغدغه ای که پیغمبر اسلام، امیرالمومنین(ع) و ائمه به امام زمان خویش داشتند.

بزرگترین مولفه قدرت ایران ولایت فقیه است

بزرگترین مولفه قدرت ایران ولایت فقیه است

بزرگترین مولفه قدرت ایران ولایت فقیه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha