سومین مدرسه بین‌المللی «خداباوری شریف: شرق و غرب» با تمرکز بر موضوعات انواع طبیعی, قوانین طبیعت، و غایت‌مندی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان: «مدرسه بین‌المللی خداباوری شریف: شرق و غرب» رویدادی الهیاتی_فلسفی در دانشگاه صنعتی شریف است که برای سالهای 1400، 1401 و 1402 برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش: سه مقوله «خدا»، «انسان» و «طبیعت» به عنوان محور این مدارس در سه سال متوالی است. اولین مدرسه با محوریت «خدا» در 1 تا 11 شهریور 1400 و با حضور اساتید برجسته بین المللی برگزار شد. دومین مدرسه با محوریت «انسان» و موضوعات: مسئله ذهن-بدن، مسئله شر، و مسئله اراده آزاد در 1 تا 16 شهریور 1401 به صورت آنلاین برگزار شد و در نهایت سومین مدرسه با محوریت «طبیعت» 22 تا 25 مهر سال جاری با حضور اساتید بین المللی برگزار خواهد شد.

این دوره با تمرکز بر موضوعات: انواع طبیعی، قوانین طبیعت، و غایت‌مندی و با حضور اساتید بین المللی نظیر «الیوت سوبر»، «نانسی مورفی»، «استفان لا»، «رابین کالینز»، «جان سندرز»، «تایلر هیلدبراند»، «دنیز الکساندر»، «روزبه زارع» و «سید حسن حسینی» برگزار شده و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این لینک مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha