به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، ورکشاپ «روایت‌پژوهی در ادبیات دفاع مقدس» ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۸ مهرماه در کتابخانه عمومی موسوی واقع در گلشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، ورکشاپ «روایت‌پژوهی در ادبیات دفاع مقدس» ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۸ مهرماه در کتابخانه عمومی موسوی  واقع در گلشهر برگزار می‌شود.

این ورکشاپ با حضور راضیه تجار، نویسنده و عضو انجمن ادبی قلم ایران؛ با رویکرد آموزشی و در راستای تحلیل و بررسی ادبیات دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

آیین خوانش و جشن امضاء کتاب «اسم تو مصطفاست» پیرامون زندگی‌نامه داستانی شهید مصطفی صدرزاده با حضور سمیه ابراهیم‌پور همسر شهید نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که ساعت ۱۷ عصر روز شنبه ۸ مهرماه در کتابخانه عمومی موسوی برگزار می‌گردد.

راضیه تجار، نویسنده، محقق، عضو انجمن قلم ایران و از نویسندگان برگزیده حوزه دفاع مقدس است و تاکنون مسئولیت‌های ادبی و هنری متعددی را بر عهده داشته است و از جمله آثار وی می‌توان به «اسم تو مصطفاست»، «کوچه اقاقیا»، «نرگس‌ها» و «هفت بند» اشاره کرد.

علاقه‌مندان به حضور در این ورکشاپ می‌توانند به کتابخانه عمومی سید افضل موسوی واقع در گلشهر، فاز دو، میدان امام علی(ع) مراجعه کرده یا با شماره ۳۳۷۲۵۵۰۵ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha