عضو شورای اسلامی شهرمشهدمقدس گفت: تلاش ما این است که بتوانیم دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه ای خورشید را در مشهد مستقر کنیم و شرایط برگزاری هرساله این رویداد را در مشهد فراهم کنیم. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مهدی ناصحی، در خصوص جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید اظهار کرد: امروزه مهم ترین عنصر ارتباطی بین مردم در دنیا ارتباطات رسانه ای و غیر رسمی است

عضو شورای اسلامی شهرمشهدمقدس ادامه داد: جریان حاکم رسانه ای در دنیا تمام تلاش خود را میکند تا یک چهره غیر واقعی از وضعیت زنان مسلمان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهد. 

وی یادآور شد: همه ارکان شهرداری مشهد با همکاری سایر دستگاه های متولی آماده هستند و شرایط لازم را برای برگزاری بهتر این رویداد آماده کردند و هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا بتوانیم میزبانی شایسته ای از این رویداد که بزرگترین رویداد در حوزه بانوان در سال ۱۴۰۲ است داشته باشیم‌.

ناصحی تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم دبیرخانه دائمی این جشنواره را در مشهد مستقر کنیم و شرایط برگزاری هرساله این رویداد را در مشهد فراهم کنیم. 

وی بیان کرد: امیدواریم با انعکاس صحیح رخدادهایی که در این جشنواره صورت خواهد پذیرفت مشارکت بانوان در عرصه اجتماعی نشان داده بشود و حوزه ارتباطی وسیع تری نسبت به زن ایرانی و خارجی مهیا کنیم و بتوانیم مشهد را آنچنان که هست نشان بدهیم.

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha