معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: دشمن تلاش کرده است چهره مخدوشی را از زن ایرانی نشان دهد و با برنامه های مثل جشنواره خورشید باید این تبلیغات سوء را خنثی کنیم.

«انسیه خزعلی» در حاشیه برگزاری اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره خورشید در راستای تبیین و نشان دادن واقعیت زنان ایران است.

وی افزود: با توجه به تحریم‌هایی که صورت گرفته است و آنچه که از زنان در رسانه‌های جهانی توسط استکبار و بوق‌های رسانه‌ای انجام گرفته، ما وظیفه داریم از رسانه‌ها بخواهیم که به ایران بیایند و از نزدیک مسائل زنان و پیشرفت‌های زنان را ببینند و حقایق جامعه ایران را از داخل ایران گزارش کنند. امیدواریم این موضوع آغازی باشد برای اینکه کارهای بزرگتری انجام بگیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: زنان ما در بخش‌های اختراعات و ابداعات بالاتر از متوسط جهانی حرکت می‌کنند. وضعیت نیروی انسانی ما در بخش توسعه در سطح کشورهای پیشرفته است و نتوانسته‌ایم این را به جهان آگونه که باید منعکس کنیم. برعکس دشمن تلاش کرده است چهره مخدوشی را از زن ایرانی نشان دهد. امیدواریم با ارتباط مستقیمی که با رسانه‌های دنیا برقرار می‌کنیم، بخشی از این تبلیغات سوء را از بین ببریم.

خزعلی تبیین حقیقت و بیان مستقیم مسائل زن ایرانی بدون واسطه و بدون روتوش را عاملی مهم دانست و گفت: این برنامه، هر دو سال یکبار برگزار خواهد شد. اما در فاصله برگزاری برنامه و به مناسبت‌های مختلف، ارتباطاتی با رسانه‌ها خواهیم داشت.

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha