بازارچه خیریه بانوان هنرمند و کارآفرین در مسجد آبروان بندر آستارا برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به همت پایگاه بسیج حضرت زهرا(س) و هیئت منتظران مهدی موعود(عج) بازارچه خیریه بانوان هنرمند و کارآفرین امروز(دوشنبه،۱۷ مهر) در زینبیه مسجد آبروان این شهر گشایش یافت.

در این بازارچه که در ۱۵ غرفه برپا شده، بانوان آستارایی محصولاتی همچون چرم و چوب، گل و گیاه، سبزی و میوه خشک و لواشک طبیعی، سازه‌های هنری و زیورآلات، کیک و شیرینی، رب‌های خانگی، انواع ترشی، نان محلی و محصولات محلی(شیر،ماست، تخم‌مرغ، کره محلی و ...) عرضه کرده‌اند.

بازارچه خیریه بانوان کارآفرین در آستارا برپا شد

مشاوره و تست قند و فشار خون از خدماتی است که در بازاچه مذکور به شهروندان ارائه می‌شود.

بازارچه خیریه بانوان هنرمند و کارآفرین در راستای تکمیل چرخه تولید، عرضه و فروش محصولات تولیدی بانوان برپا شده و روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر میزبان عموم است.

بازارچه خیریه بانوان کارآفرین در آستارا برپا شد

سکینه هوشدری در حاشیه بازارچه خیریه بانوان هنرمند و کارآفرین به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از مسئولان و جامعه خیرین انتظار داریم در راستای برپایی نمایشگاه دائمی دست ما را بگیرند تا مایه دلگرمی برای بانوان هنرمند و کارآفرین باشد.

فرمانده پایگاه بسیج خواهران حضرت زهرا(س) مسجد آبروان شهر آستارا، استقبال شهروندان از  بازارچه خیریه بانوان هنرمند و کارآفرین در هفته اول برپایی بازارچه را خوب توصیف کرد و افزود: از شهروندان انتظار داریم با حضور در بازارچه و خرید محصولات؛ از بانوان هنرمند و کارآفرین حمایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha