جمعی از مردم شیروان، چهارشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در اقدامی خودجوش با تجمع در صحن مسجد جامع این شهر، جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، در این تجمع که دل تمام مردم مسلمان را به درد آورده است حاضرین با شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیست کودک کش، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام مردان و زنان و کودکان بی گناه را محکوم کردند.

 آنان در این هوای سرد پاییزی با تجمع خود از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی خواستند ضمن محکومیت این اقدام شنیع، به عنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی روابط خود با این رژیم را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

 پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی و مشخص شدن ابعاد این جنایت، نخستین فراخوان ها برای تجمع مردمی در سراسر کشور در فضای مجازی به ویژه در گروه های گفت و گو محور منتشر شد.

دولت و کشور جمهوری اسلامی ایران، حوزه های علمیه سراسر کشور، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام مردان و زنان و کودکان بی گناه فلسطینی، خصوصاً بیماران بیمارستان المعمدانی غزه، روز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha