فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه شهدا نماد و الگوی تمام عیار انسان الهی هستند و طبق تاکید قرآن شهدا زنده اند و در بین ما حضور دارند، گفت: تاسی و توجه به معرفت الهی و معنوی شهدا جامعه را به کمال می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ علی دارابی، فرمانده سپاه شیروان چهارشنبه شب (26 مهرماه) در یادواره شهدای وحدت و سرداران شهید شوشتری و محمدزاده اظهارکرد: تاسی و توجه به معرفت الهی و معنوی شهدا جامعه را به کمال می‌رساند.

وی بیان کرد: شهید محمدزاده و شهید شوشتری به عنوان سرداران شهید وحدت توانستند در منطقه جنوب شرق کشور امنیت پایدار توسط خود اهالی این منطقه ایجاد کنند، ما در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم عزیز متوجه شدیم قدرت شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است و انشاالله راه این شهدا با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

سرهنگ دارابی با بیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: امنیت، آسایش و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون با برکت شهدا است.

فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه عطر و بوی شهدا ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است، بیان کرد: تا زمانی که نام، یاد، روش و منش شهدا در کشور جاری و ساری است دشمن نمی‌تواند هیچ کاری از پیش ببرد.

یادواره شهدای وحدت چهارشنبه شب 26 مهرماه با حضور مسئولان، مردم و خانواده های شهدا در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha