اهدای ۴۰۶جهیزیه به مددجویان مازندرانی/نوعروسان برای مهارکرونا از مراسم عروسی صرف نظر کنند

حجت الاسلام عالیشاه از اهدای ۴۰۶جهیزیه به ارزش ۵میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش امداد استان مازندران خبر داد و گفت: ۲۰۰نوعروس مددجوی استان درنوبت دریافت جهیزیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(13آذر) در آئین اهدای 406جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران اظهار کرد: یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام راحل، تامین جهیزیه برای عروسان تحت حمایت است که تحقق این مهم با قوت در دستور کار امداد استان قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران با بیان اینکه تاکنون 2 رزمایش با عنوان های «رضوی و علوی» برای تامین و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند انجام پذیرفت، افزود: امروز شاهد اجرای سومین مرحله این رزمایش هستیم که مقرر بود این رزمایش در هفته گرامیداشت بسیج انجام شود اما به علت رعایت پروتکل های بهداشتی این رزمایش با تاخیر امروز در خلیل شهر بهشهر انجام شد و به صورت نمادین به 30 نوعروس از شهرستان بهشهر و گلوگاه جهیزیه اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه جمعاً در سومین رزمایش تامین جهیزیه نوعروسان مددجوی استان، 406جهیزیه به ارزش 5میلیارد و 500میلیون تومان به نوعروسان استان تقدیم می شود تا زندگی مشترک خود را شروع کنند، یادآورشد: بخشی از این هزینه ها توسط خیرین و بخشی توسط اعتبارات دولتی تامین شد.

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: یک میلیارد و 700میلیون هزینه کرد خرید جهزیه نوعروسان از محل اعتبارات دولتی و 3میلیارد و 800میلیون تومان باقی مانده از محل خیرین و کمک های مردمی تامین شده است.

 

وی با تاکید براینکه قدردان کمک های خیرین، موسسات خیریه، مسئولین استانی و شهرستان ها، مراکز نیکوکاری و امت خیر و همیشه در صحنه استان ولایت مدار مازندران برای تامین نیازهای مددجویان استان هستیم، خطاب به نوعروسان مددجوی استان گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت های کرونایی منتظر مراسم عروسی نباشند و زندگی مشترک خود را با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از سبک زندگی حضرت زهرا(س) شروع کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه200نوعروس مددجوی استان درنوبت دریافت جهیزیه هستند، اظهار امیدواری کرد که با کمک خیرین این تعداد جهیزیه نیز تهیه  و به جامعه هدف اهدا شود.

 

 

کد خبر 1000002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha