دشمنان  لحظه ای نمی توانند مردم ایران  را از آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا به عقب برانند

امام جمعه مارگون حربه دشمن را اتهام و اهانت به ارکان انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: آنها خوب می دانند که یک لحظه نمی توانند مردم ایران اسلامی را از آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا به عقب برانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهر مارگون بعد از دعوت مردم به تقوای الهی با موضوع قسم دروغ ایراد سخن کرد و گفت: آثار زیان بار قسم دروغ فقر، بی برکتی و جنگ با خدا بوده و اگر کسی خود را مبتلا به این کار کندف از رحمت خدا به دور می شود.

 

امام جمعه شهرستان مارگون اظهار کرد: نخستین دروغگو شیطان بوده که به حضرت آدم دروغ گفت و یک دروغ باعث شد که شیطان از بهشت هبوط کند و یک تکبر او باعث شد که برای همیشه در غرفه کافران قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی مواقع یک فردی در دادگاه علیه کسی به دروغ شهادت می‌دهد و قسم می‌خورد، شاید در قبال آن قسمی که به دروغ می خورد پولی را گرفته، اما بداند که نه برکتی در آن پول است و برای یک عمر زندگی خود را فلج کرده است.

 

حجت الاسلام خواجه پور در خطبه‌ دوم نماز جمعه با اشاره به اعمال و برکات ماه رجب المرجب، گفت: ماه رجبف ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان، ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازی و از بین بردن گناهان است.

 

امام جمعه شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: دعای ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، روزه ماه رجب همه وسیله‌ای است که بتوانیم ظلمت ها و تاریکی ها را از خودمان دور کنیم و دلها را متوجه ذات اقدس الهی کنیم.

 

وی یادآور شد: ماهی که خداوند متعال به طور ویژه بندگانش را مورد مغفرت خویش قرار می‌دهد و در دعای ماه رجب می خوانیم «یا من یعطی الکثیر بالقلیل، ای کسی که می دهید عطای بسیار در برابر طاعت اندک».

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن به بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله اشاره کرد و گفت: اگر مردم تبریز در ۲۹ بهمن آن حرکت عظیم را نشان نمی‌دادند، سنت چهلم گیری و استمرار مبارزه برای مردم ایران باب نمی شد.

 

امام جمعه مارگون در فرازی دیگری از خطبه دوم، گفت: جوانان باید بدانند امروز کار دشمن فشار اقتصادی و دروغ پردازی رسانه ای است.

 

وی حربه دشمن را اتهام و اهانت به ارکان انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: آنها خوب می دانند که یک لحظه نمی توانند مردم ایران اسلامی را از آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا به عقب برانند و اگر مردم اراده کنندف پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

 

کد خبر 1149350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha