استقرار پلیس در بیش از هزار و ۹۰۰ نقط برای اجرای محدودیت های کرونایی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ۱۱ هزار نیرو در هر شیفت خدمتی کنترل معابر و محورها در کشور برعهده دارد، گفت: پلیس در بیش از هزار و ۹۰۰ نقط برای اجرای محدودیت های کرونایی در کشور مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سردار قاسم رضایی» در جمع خبرنگاران در زاهدان بیان داشت: نیروی انتظامی در شرایط کرونایی کشور در کنار دولت بوده و اقداماتی را در زمینه اجرای مصوبات ستاد کرونا انجام داده است.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس در ورودی های شهرهای نارنجی و قرمز دوربین ها را در رده های انتظامی و راهبری فعال کرده است و طبق مصوبه ستاد کرونا اعمال قانون می کند و در برخی نقاط پلیس در برخورد با خاطیان به صورت دستی عمل کرده است.

 

رضایی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بیش از هزار و 900 نقطه برای اجرای محدودیت های  کرونایی استقرار دارد و این اقدام ویژه برای نیروی انتظامی است، گفت: در هر شیفت خدمتی بیش از 11هزار نفر برای اجرای محدودیت های کرونایی در کشور مستقر شده است.

 

وی افزود: در شهرهای قرمز منع تردد خودروها از طریق دوربین ها  از ساعت 9 شب تا 4 صبح وجود دارد البته برای خودورهایی که مجوز دارند ملاحضاتی وجود دارد.

 

جانشین ناجا با بیان اینکه پلیس بر فعالیت اصناف و کسبه نظارت دارد، ادامه داد: کلانتری ها، پاسگاه ها و رده های مختلف پلیس در کنار دیگر دستگاه ها بر فعالیت های اصناف و کسبه نظارت دارند.

کد خبر 1000005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha