۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته داوطلب در بهشهر اجرایی می شود

ترابی از برگزاری و اجرایی شدن ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته داوطلب در بهشهر خبر داد و گفت: با استفاده از خدمات داوطلبانه داوطلبان هلال احمر و استفاده از این توان مردمی شاهد شتاب بخشی در کارها هستیم.

«محمدرضا ترابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: حوزه داوطلبی یکی از حوزه های بین المللی است که جایگاه ویژه ای در صلیب سرخ دارد و هلال احمر شهرستان بهشهر هم با دارا بودن بیش از یک هزار و 300 عضو داوطلب، خدمات شایانی را در طول سال های مختلف به جامعه هدف ارائه کرده است .

 

رییس هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: هر ساله چهاردهم آذرماه به عنوان روز جهانی داوطلب گرامی داشته می شود و ما هم این روز را گرامی داشته و ضمن تبریک به تمام داوطلبان و خیران که بدون هیچ چشم داشتی با این سازمان همکاری دارند؛ سلامتی را برای همه داوطلبان و خیران آرزو داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: بشر دوستی، بی غرضی، بی طرفی، عدم وابستگی، خدمات داوطلبی، یگانگی و جهان شمولی، عناوین عزت آفرین حرکت خیرخواهانه داوطلبان و خیران است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

 

ترابی گفت: برای هفته داوطلب هلال احمر حدود 10 برنامه در دستور کار است که از جمله برنامه‌هایی که به مناسبت این هفته در بهشهر برنامه‌ریزی شده، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار خانواده‌های شهدای امدادگر و ایثارگر جمعیت هلال احمر استان، دیدار با امام جمعه، اهدای خون، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، اجرای طرح نیابت، اجرای طرح آمران سلامت برای مقابله با کرونا و.. است.

 

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر همواره برنامه‌ریزی مداوم و مستمر در زمینه ارتقای سواد سلامت از زمان شیوع کرونا داشته و به تازگی با اجرای طرح «آمران سلامت» گامی مهم برای دعوت از مردم برای مقابله با کورنا برداشته است که شهرستان بهشهر پایلوت اجرای این طرح بود و اکنون این طرح در کل کشور در حال اجراست.

کد خبر 1000017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha