تولید ۶ هزار ماسک و گان، سهم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهشهر در مقابله با کرونا

حسینی با بیان اینکه در طول دوران شیوع کرونا ۶ هزار ماسک و گان، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهشهر تولید شده است، گفت: این مقدار تولیدات سهم دانشجویان بسیجی در کمک به مردم و مقابله با کرونا بوده است.

«سید ابوالفضل حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: با شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته و تقاضای بالای مردم برای مصرف ماسک، گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر در یک حرکت خیرخواهانه دست به تولید ماسک زد تا قدمی برای خدمت به مردم برداشته شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر افزود: بسیج همواره در تمام دوران انقلاب هم پای مردم بوده است و اکنون در بحران کرونا هم با توان بسیجیان تلاش شد تا این بحران را همچون بحران های مختلف دیگر مدیریت شود و تلاش همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر برای تولید ماسک و گان به صورت داوطلبانه وارد عمل شدند، خاطر نشان کرد: بسجیان جهادی خواهر و برادر ما در طول دوران ابتدای شیوع کرونا و بحرانی که از لحاظ کمبود ماسک دامن گیر مردم شده باشد؛ شبانه روزی پای کار بودند.

 

حسینی گفت: گروه جهادی دانشگاه آزاد بهشهر با هدف خیرخواهانه و کمک رسانی ، تولید 6 هزار ماسک و گان، سهم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهشهر در مقابله با کرونا را در دستور کار قرار داد و خدمت برای رفع محرومیت زدایی در حوزه های مختلف همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: در طول ابتدای شیوع ویروس کرونا، با کمک خیران و دانشجویان، کارگاه تولید ماسک و گان راه‌اندازی و ۶ هزار گان و ماسک توسط دانشجویان تولید و روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی  و منازل مردم در سطح شهرستان بهشهر شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر با بیان اینکه خوشبختانه در تولید ماسک اکنون به ظرفیت مناسبی در جامعه رسیده ایم، یادآور شد: در حال حاضر کمک‌های مومنانه در اولویت کار جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر قرار گرفته است و با همکاری دانشگاه  در دوران مختلف بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1000019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha