قدردان همراهی خیرین برای خانه دار شدن مددجویان هستیم/احداث مسکن ۱۲واحدی مددجویان در خلیل شهر

حجت الاسلام عالیشاه از احداث مسکن ۱۲واحدی ویژه مددجویان خلیل شهر با همکاری خانواده مرحوم «نصرالله باقری خلیلی» تا شش ماه دیگر خبر داد و گفت: در مازندران ۴ هزار نیازمند مسکن وجود دارد که ۳ هزار نفراز این تعداد فاقد زمین و چشم به راه یاری خیرین هستند.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، به آئین کلنگ زنی 12واحد مسکونی ویژه مددجویان خلیل شهر که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد استان، «شریعتی» نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام« عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر و «پورقربان» فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد اشاره کرد و گفت: خیر نیک اندیش مرحوم «نصرالله باقری خلیلی» در زمان حیات خویش 1250متر زمین برای احداث مسکن محرومین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهشهراهدا کردند بعد فوت این خیر فرزندان ایشان تداوم این کار خیر را پیگیر شدند و قرار است مبلغ یک میلیارد تومان را برای این کار اختصاص دهند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران افزود: 12خانواده از خانواده های امداد که عمدتا از خانواده ایتام هستند به همت این خانواده خیر دارای سرپناه می شوند از فرزندان این مرحوم تشکر می کنیم .

 

وی ضن قدردانی ازشورای شهر و شهردار خلیل شهر برای صدور پروانه ساختمان به صورت رایگان، اظهار کرد: امروز احداث مسکن هر متر حدود ۲ میلیون تومان هزینه بر می دارد، ۵۰ متری  حدود ۱۰۰ میلیون تومان و ۶۰ متری ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد که بخشی توسط کمیته امداد و بخشی از هزینه های ساخت خانه مددجویان به همت مجمع خیرین مسکن ساز و محرومیت‌زدایی تأمین می‌شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه انشعاب گاز،آب و برق این 12واحد به همت مسئولین دستگاه های اجرایی استان رایگان در اختیار خانواده های مددجو قرار می گیرد، گفت: بخشی از هزینه احداث این 12واحد توسط فرزندان مرحوم باقری تامین شده و 30میلیون تومان نیز به ازای هر واحد مددجویی به صورت بلاعوض از سوی بنیاد مسکن تامین می شود.

 

وی با بیان اینکه این واحدهای مددجویی شش ماهه احداث و تکمیل خواهد شد، یادآورشد: در گذشته 16واحد مسکن مددجویی توسط کمیته امداد در خلیل شهر احداث و اهدا شد و این مرحله دوم است که 12واحد مددجویی احداث می شود چرا که خیرین خلیل شهر کاملا همراه امداد هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه ضمن تشکر از خیرین بیان کرد: در مازندران ۴ هزار نیازمند مسکن وجود دارد که ۳ هزار نفراز این تعداد فاقد زمین بوده و هزار نفر زمین دارند امسال امیدواریم بتوانیم هزار مسکن در پی تفاهم نامه با سپاه پاسداران احداث کنیم.

کد خبر 1000022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha