مساجد نقش ارزشمندی در انتقال تجربیات و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انقلاب دارند

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: مساجد می‌توانند با انجام اقدامات فرهنگی و هنری نقش ارزشمندی در انتقال تجربیات و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» عصر امروز (پنجشنبه ۱۳ آذر) در دیدار با فعالان کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک، با اشاره به اینکه مسجد روح‌الله اندیمشک از مساجد فعال و پویا است اظهار کرد: نقش روحانیت در فعالیت‌های مساجد از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌توان گفت ستون هر مسجدی، روحانی آن مسجد به همراه مجموعه‌هایی است که با وی همکاری دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان افزود: برقراری ارتباط با مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری توسط مسئولان مساجد نشان می‌دهد که به فکر و به دنبال موفقیت و پویایی هستند.

 

وی اذعان کرد: رمز موفقیت نیروی انتظامی این است که در کنار مردم به ویژه مساجد باشد تا بتواند به نحو بهتری در راستای اهداف خود گام بردارد.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: مساجد می‌توانند با انجام اقدامات فرهنگی و هنری نقش ارزشمندی در انتقال تجربیات و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته باشند.

 

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» نیز عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک ۶۱۹ عضو دارد و دارای ۷۰ نفر کاربر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک اضافه کرد: این کانون در حال حاضر در فهما پنج هزار و ۱۱ امتیاز دارد و در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اندیمشک و استان خوزستان دارای رتبه نخست است.

 

وی خاطر نشان کرد: لازم است مشکلات کانون روح‌الله اندیمشک از جمله کمبود تجهیزات و امکاناتی همچون کامپیوتر برطرف شوند.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند در پایان از برپایی نمایشگاه دائمی فرهنگی، هنری و تجسمی «به دنبال مهدی در بغداد» توسط کانون روح‌الله اندیمشک با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خوهران رضوان خبر داد و یاد آور شد: این نمایشگاه دارای بخش‌هایی از جمله دفاع مقدس، ایستگاه حجاب، ایستگاه شهادت و مکتب حاج قاسم است.

 

کد خبر 1000034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha