تحویل نخستین واحد مسکونی از محل وجوهات زکات در صحنه

رحیمی، گفت: نخستین واحد مسکونی درحال احداث که از محل وجوهات زکات در یکی از روستاهای شهرستان صحنه ساخته می شود، تاپایان آذر ماه به مددجوی تحت حمایت تحویل داده می شود.

 

سیدمنصور رحیمی رئیس کمیته امدادشهرستان صحنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: برای این واحد مسکونی به متراژ ۱۰۰ مترمربع بیش از ۲۰۰میلیون تومان از محل وجوهات زکات کمک‌های دو نفرازخیرین روستا هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه در شرع زكات اسم صدقه واجب از مال است، خاطر نشان کرد: زكات‌دهندگان به وسيله دادن زكات نزد خداى سبحان پاك مى گردند و از پاكان و پاك شدگان مى گردند يكى از عباداتى است كه پرداخت آن به قصد قربت نياز و اثر تربيتى عميقى در روح انسان مى‌گذارد.

 

رئیس کمیته امدادشهرستان صحنه با اشاره به اینکه زکات موجب افزایش رزق می شود، افزود: زکات یک امر معنوی است که می‌تواند سبب افزایش رزق شود، آسمان و زمین بارور شود و درهای برکت آسمانی و زمینی به روی انسان گشوده شود.

 

رحیمی تصریح کرد: خیران نیکوکار شهر صحنه همکاری خوبی با کمیته امداد دارند و این مشارکت توانسته بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف سازد.

 

وی گفت: هم اکنون این واحد مسکونی در حال ساخت است با مشارکت مستقیم خیرین نیکوکاروگروه جهادی وصال این شهرستان ساخته  می‌شود.

کد خبر 1000077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha