زندگی نامه شهید سلیمانی به صورت فیلم بارکدخوان تولید می شود

حجت الاسلام شریفی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی کتابچه ای به صورت بارکد با موضوع زندگی نامه این شهید والامقام توسط کانون میعاد اهواز تولید می شود.

«حجت الاسلام سید محمدرضا شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی کتابچه ای به صورت بارکد با موضوع زندگی نامه این شهید والامقام توسط کانون میعاد اهواز تولید می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میعاد اهواز با بیان اینکه این کتابچه به پیشنهاد و سفارش شرکت فولاد خوزستان تولید می شود افزود: این کتابچه در 20 صفحه و به صورت بارکد تولید خواهد شد که همه فیلم های موجود به صورت تمام حرفه ای با استفاده از جدیدترین برنامه های تدوین طراحی و تولید شده اند.

 

وی به فعالیت های این کانون در هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: به منظور معرفی طرح 550 هزار هکتاری و انتظارات مقام معظم رهبری از بسیج یک طرح دیجیتال به صورت مونشن کلیپ تولید و از استقبال بسیار مطلوبی برخوردار شد، علاوه بر آن فعالیت های جهادی نیز در این مونشن کلیپ گنجانده شد.

 

حجت الاسلام شریفی از ساخت یک منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند در شهرک برق اهواز توسط این کانون فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: بر اساس اعلام خیرین محل، این خانواده در زمین غارتی ساکن بودند که با همکاری خیرین و موسسه خیریه وابسته به این کانون زمینی به مساحد 110 متر برای این خانواده ساخته می شود.

 

کد خبر 1000083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha