توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم توسط مراکز افق بقاع متبرکه در کرمانشاه/ «طرح شهید سلیمانی» با جدیت اجرا می شود

حجت الاسلام صالحی، گفت: از ابتدای هفته بسیج تا کنون بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم توسط مراکز افق بقاع متبرکه در قالب طرح شهید سلیمانی بین نیازمندان در استان توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سازمان اوقاف برنامه‌های ویژه‌ای را جهت این ایام در نظر گرفته که یکی از این طرح‌ها، «طرح شهید سلیمانی» است که ادامه رزمايش کمک‌های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب‌دیده از کرونا است.

 

وی خاطر نشان کرد: تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است. این طرح در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، اجرا می شود ، به‌ منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا  این طرح هم اکنون در استان درخال برگزاری است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه افزود: از ابتدای هفته بسیج تا کنون و در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۵۳۰۰ پرس غذای گرم توسط مراکز افق بقاع متبرکه طبخ و کلیه شیوه نامه های بهداشتی در روند طبخ غذا رعایت شده و میان مناطق کم برخوردار سطح شهرکرمانشاه توزیع شده است.

 

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: این طرح  از ابتدای هفته بسیج آغاز شده و تا ۱۳ دی ادامه دارد تاکنون علاوه بر طبخ غذا، بسته های معیشتی ، توزیع بسته های ارزاق به ارزش هر بسته حداقل ۳۵۰ هزار تومان و همچنین تهیه البسه، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و طبخ و توزیع غذای گرم با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در استان اجرا شده و در تلاشیم با استفاده از ظرفیت های موقوفات استان این طرح را در سطح بالایی اجرایی کنیم.

 

کد خبر 1000091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha