تصویب ۲ فوریتی طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها در مجلس پاسخ روشنی به دشمنان خارجی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه راه مقابله با دشمن قوی شدن است افزود: اقدام مجلس با تصویب ۲ فوریتی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و تأیید شورای نگهبان حساب شده بود و پیام روشنی به دشمنان خارجی و غرب گرایان داخلی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی خطبه مکتوب عبادی سیاسی نماز جمعه ۱۴ آذر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: برخورد و مجازات با عاملان شهادت شهید فخری زاده خواسته و مطالبه مردم از مسئولان است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه راه مقابله با دشمن قوی شدن است افزود: اقدام مجلس با تصویب ۲ فوریتی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و تأیید شورای نگهبان حساب شده بود و پیام روشنی به دشمنان خارجی و غرب گرایان داخلی داد. 

 

وی افزود: تصویب این طرح به فوریت جبهه مقابل را به چالش کشاند و پاسخ روشنی بود، همچنین شهادت شهید محسن فخری زاده چهره های نفاق و نقوذ را آشکار کرد و هویت هسته ای این شهید والامقام را بیش از پیش نشان داد. 

 

به گفته امام جمعه کرج، عده ای روشنفکرنما غرب زده داخلی در جریان شهادت شهید محسن فخری زاده، سعی داشتند هویت هسته ای این دانشمند را پنهان کنند غافل از اینکه این پنهان کاری دشمن را بر باطل خود که مدعی است صنعت هسته ای ایران با صنعت نظامی در ارتباط است مستحکم می کند و در ادامه با روایت های متعدد در فضاهای مجازی و حقیقی با ضریب دادن به رسانه های غربی جریانی را به راه انداختند که ایران در برابر این اقدام ترور جنایت کارانه خویشتن دار باشد.

 

وی با طرح این پرسش که چرا نباید در برابر تروریست اقدام بازدارنده داشت؟ اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب در پیام تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده به صراحت به مجازات آمران و عاملان شهادت تأکید کردند و این خواسته حق مردم از مسئولان است. 

 

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: تنها راه مقابله با دشمن قوی شدن است نه مذاکره که با هر قیمتی عزت سوزی اتفاق افتد و این مطلب در توصیه های متعدد رهبرمعظم انقلاب بارها مطرح شده است که از اعتماد و خوش بینی به دشمن و فریب او فاصله بگیرید و ساده لوح نباشید که تصور کنید دشمنان انقلاب اسلامی ایران دست از کینه و دشمنی برداشته اند.

 

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگر خطبه مکتوب نماز جمعه با تبریک فرارسیدن سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو بیان کرد: دانشجو همان طور که رهبرمعظم انقلاب می فرمایند نقش موذن و بیدار کننده را دارند.

 

وی از تهاجم فرهنگی به عنوان مهمترین روش مقابله دشمن با نظام اسلام نام برد و توضیح داد: نقشه مهندسی فرهنگی کشور از جمله مهمترین دغدغه های رهبرمعظم انقلاب است وظیفه ای که آن را برعهده شورای عالی انقلاب فرهنگی ندادند تا به عنوان سند و راهبرد مسیر حرکتی فرهنگی کشور باشد.

 

وی ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس دشمنان با تهاجم فرهنگی به عنوان مهمترین روش برای مقابله با نظام اسلامی پرداختند و مانند جنگ سخت، تهاجم فرهنگی عرصه جنگ نرم با هدف ضربه وارد ساختن به فکر، اندیشه و فرهنگ باورها بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان خطبه مکتوب نماز جمعه با توضیه به انتخاب افراد صالح برای رفع مشکلات شهری و رسیدگی به حقوق شهروندان خاطرنشان کرد: رسیدگی و رفع مشکلات مردم به روحیه جهادی و مدیریت حزب اللهی نیاز دارد از این رو باید افرادی در عرصه مسئولیت قرار گیرند که از لیبرال ها و تکنوکرات ها و سکولارها نباشند.

 

در پایان آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: برای حضرت استاد علامه مصباح یزدی که در این دوران مجاهدانه از اسلام و انقلاب و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند و در همه حال مشغول هدایت و راهنمائی فکری و اخلاقی آحاد مردم به‌ویژه جوانان، طلاب و دانشجویان هستند دعا و حمد شفاء قرائت بفرمائید.

 

 

کد خبر 1000127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha