گرفتن تست تشخیص سریع کرونا در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه

فرماندار میرجاوه با بیان اینکه رانندگان ترانزیت بدون گواهینامه سلامت حق تردد در پایانه مرزی میرجاوه را ندارند، گفت: گرفتن تست تشخیص سریع کرونا در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه در هفته آینده انجام می شود.

«محمود امیریان» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: میرجاوه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

 

فرماندار میرجاوه تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 102 نفر در میرجاوه به این بیماری مبتلا شده اند که از این آمار متاسفانه 11 نفر جان خود را از دست داده اند.

 

امیریان خاطرنشان نمود: خوشبختانه میرجاوه داری بیمارستان مجهز است و هیچ گونه کمبود اقلام بهداشتی و درمانی در این شهر وجود ندارد.

 

وی افزود: جلسات طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در میرجاوه تقریبا روزانه برگزار می شود؛ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از اول آذر در میرجاوه آغاز شده و در  قالب این طرح 7 تیم مراقبتی، ۶ نظارتی و ۶ تیم حمایتی فعالیت دارند.

 

فرماندار میرجاوه با اعلام اینکه از ابتدای طرح تا کنون 139 مورد بازدید انجام شده که به 68 واحد صنفی اخطار داده شده است و 12 مورد پلمپ شده اند، گفت: 12 مورد بازدید میدانی و مشترک فرمانداری با دستگاه های نظارتی صورت گرفته است.

 

امیریان یادآور شد:با پی گیری های به عمل آمده در هفته آینده بیمارستان دارالشفاء میرجاوه از خدمات تست سریع کرونا بهره مند می شود.

 

وی مشارکت و همراهی در محدودیت های کرونایی قابل قبول دانست و افزود: همچنان مردم میرجاوه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک پایبند باشند تا چرخه شیوع کرونا قطع شود.

 

فرماندار میرجاوه عنوان کرد: مرز میرجاوه، یکی از پایانه های مرزی فعال در کشور است که بیش از ۴۰۰ دستگاه کامیون از آن تردد می کنند؛ تردد کامیون ها به گونه ای طراحی شده که وارد شهر میرجاوه نمی شوند و از کمربندی وارد پایانه مرزی می شوند.

 

امیریان گفت: دو تیم مراقبتی در پایانه مرزی میرجاوه مستقر هستند و از رانندگان تست کرونا می گیرند و هیچ رانندی بدون گواهی سلامت حق ورود و خروج از پایانه مرزی میرجاوه را ندارد.

کد خبر 1000183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha