۱۵۴ تبلت توسط حامیان به ایتام خراسان جنوبی اهدا شد

سلم آبادی گفت: خیران و حامیان تعداد ۱۵۴ دستگاه تبلت به ایتام تحت حمایت که دچار کمبود وسایل آموزش مجازی بوده‌اند، اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» صبح امروز (۱۵ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: پیش بینی مسئولان برای سال تحصیلی جدید، تداوم آموزش مجازی برای دانش آموزان است که در این زمینه کمیته امداد نیز تلاش خواهد کرد امکانات لازم برای ادامه تحصیل جامعه هدف را با همراهی خوب خیرین و حامیان فراهم کند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم اکنون هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند، افزود: فرزندان جامعه هدف از استعدادهای فوق العاده ای بهره‌مند هستند و سعی خواهیم کرد با همراهی خیرین و حامیان بزرگوار که همیشه در همه مراحل در کنار خانواده های نیازمند بوده و هستند، شرایط را برای همه دانش آموزان تحت حمایت فراهم کنیم.

 

 

وی از اهدای ۱۵۴ تبلت توسط حامیان به ایتام خراسان جنوبی به منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی خبر داد و گفت: مبلغ هزینه شده برای تهیه تبلت های اهدایی توسط خیرین و حامیان به ایتام خراسان جنوبی ۴۶۲ میلیون تومان بوده است.

 

 

وی بیان کرد: مردم نیکوکار، خیران، نهادها و سازمان ها و شرکت های تولیدی استان می توانند با شماره گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*  پایگاه اینترنتی emdad.ir تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش آموزان تحت حمایت اهدا کنند.

 

 

کد خبر 1000204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha