۵۲۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند

قزلباش از ابتلای ۲۵ نفر به ویروس کرونا در ۲۴ ساعته گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۲۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از ابتلای 25 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

 

پرویز قزلباش با بیان اینکه ۵۲۲ نفر به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در استان زنجان بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا جان باختند.

 

وی با یادآوری اینکه در مجموع تاکنون ۹۵۷ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۶ هزار و ۹۸ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۱۶۱ نفر در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند، ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک هزار نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شدند.

 

قزلباش با اشاره به پنج شهید مدافع سلامت استان زنجان افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی شهرستان زنجان، ابهر و خدابنده از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی رسیدند.

 

وی به روند کاهشی آمار بستری ها و فوتی ها در زنجان اشاره کرد و گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا در استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

کد خبر 1000212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha