فرآیند اداری صدور مجوز واحدهای تولیدی در قرچک سرعت گیرد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: فرآیند اداری صدور مجوز واحدهای تولیدی در قرچک سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، با اشاره به ضرورت تحقق برش شهرستانی سند توسعه اشتغال در این شهرستان گفت: کلیه ادارات برای ایجاد اشتغال بیشتر و استقرار واحدهای تولیدی در تمامی حوزه‌ها، بایستی فرآیند اداری صدور مجوزها را تسریع دهند.
وی ادامه داد: در سال جهش تولید برای حفظ اشتغال موجود در شهرستان علیرغم تمام مشکلات، اقدامات خوبی صورت گرفته و بایستی برای بهبود این روند و تحقق برش شهرستانی تمامی ادارات همکاری لازم را داشته باشند تا واحدهای تولیدی جدید در شهرستان مستقر شوند.
خطیبی تصریح کرد: ساماندهی لکه‌های صنفی صنعتی شهرستان با جدیت در دستور کار است و با توجه به اهمیت شهرک سفال قرچک در توسعه شهرستان، ادارات جهاد کشاورزی، محیط زیست و ... در پاسخ استعلام‌ها با سرعت بیشتری عمل کنند
فرماندار قرچک در خصوص اهمیت سامانه رصد نیز گفت: ثبت دقیق اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد جزو وظایف اصلی این کارگروه است که باید دستگاه‌های عضو نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
گفتنی است، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قرچک به ریاست خطیبی فرماندار و با حضور حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی، عبدی راد بخشدار مرکزی و دیگر رؤسای ادارات برگزار شد.

کد خبر 1000223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha