دو کتاب جدید منتشر و راهی باز نشر شد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: امسال دو کتاب توسط ناشران فعال در شیروان منتشر و راهی باز نشر شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اولین کتاب ها در هفته کتاب و کتابخوانی کتاب های « انسانم آرزوست و بهار عاشقان » از مجموعه کتاب های انتشارات گنج سخن منتشر و راهی بازار نشر شد.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان کرد: کتاب های « انسانم آرزوست و بهار عاشقان » از مجموعه کتاب های انتشارات گنج سخن با پدید آورندگی شجاع روشن شکرانلو  با 68 و 66 صفحه و شمارگان هرجلد هزار نسخه با قیمت 170 و 200 هزار ریال منتشر و راهی بازار نشر شده است.

 

عباسپور با اشاره به اینکه کتاب های «انسانم آرزوست و بهار عاشقان » از مجموعه کتاب های شجاع روشن شکرانلو از فرهنگیان و شاعران نام آشنای این شهرستان و استان است، عنوان کرد: این کتاب ها با موضوعاتی چون خود شناسی و خداشناسی و منجی در ادیان تدوین شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته کتاب و کتابخوانی چاپ کتاب « فعال سازی رفتاری برای افسردگی» از مجموعه کتاب های انتشارات شیلان منتشر و راهی بازار نشر شد.

 

وی تصریح کرد: کتاب «فعال سازی رفتاری برای افسردگی» از مجموعه کتاب های انتشارات شیلان با نویسندگی دیوید اچ بارلو و مترجمی عباس تدینی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان ادامه داد: مترجمی کتاب به چاپ رسیده عباس تدینی با عنوان «فعال سازی رفتاری برای افسردگی » با 136 صفحه، شمارگان هزار جلد با قیمت 300 هزار ریال منتشر و راهی بازار نشر شد.

 

عباسپور افزود: هدف از ترجمه این پروتکل، در اختیار گذاشتن منبعی جامع، غنی و مختصر برای علاقمندان این حوزه بوده تا با استفاده از آن، علاوه بر افزایش دانش و توانمندی خویش، سهمی بسزا در درمان مراجعان مختلف داشته باشند.

کد خبر 1000249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha