کتاب «پیشوایان شیعه پیشگامان وحدت» در راستای شنبه های کتاب معرفی شد

بهارلویی گفت: کتاب پیشوایان شیعه پیشگامان وحدت نوشته مهدی مسائلی از انتشارات سپيده باوران در راستای شنبه های کتاب مساجد توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه معرفی شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب پیشوایان شیعه پیشگامان وحدت نوشته مهدی مسائلی از انتشارات سپيده باوران در راستای شنبه های کتاب مساجد توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: کتاب «پیشوایان شیعه پیشگامان وحدت» با هدف نشان دادن مساله وحدت، به عنوان دغدغه پيشوايان شيعه و امامان معصوم و در راس همه آنان امام علی‌(ع) منتشر شده است.

 

وی ابراز کرد: کتاب «پيشوايان شيعه، پيشگامان وحدت» با پرداختن به مساله وحدت، آن را نه به عنوان مساله جهان امروز، بلكه دغدغه پيشوايان شيعه و امامان معصوم و در راس همه آنان امام علی‌(ع) بيان كرده است.

 

بهارلویی گفت: مهدی مسائلی نويسنده كتاب در مقدمه می‌نويسد: «اين نوشته نگاهی است تحقيقی به روايات و سيره عملی ائمه معصومين (ع) كه در آن ابعاد مختلف نگرش آن بزرگواران را نسبت به موضوع وحدت اسلامی به رصد نشسته و مشخص می‌سازد كه انسجام امت از دستورات و تكاليف عظيم شرعی است كه اهل بيت (ع) در تبيين و ترويج آن بسيار كوشيده‌اند».

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: پس از بيان كلياتی در باب واژه وحدت و مقصود از آن به انعكاس جلوه‌های وحدت در كلام و سيره پيشوايان پرداخته است و سعی كرده تا حد امكان به سوالات و عكس‌العمل‌های شيعيان تندرو در اين باب پاسخ گويد.

 

خاطرنشان می شود: پيش از اين مهدی مسائلی كتاب‌هايی چون «نهم ربيع، جهالت‌ها و خسارت‌ها» و «قمه‌زنی؛ سنت يا بدعت» به رشته تحرير درآورده است.

 

کد خبر 1000256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha