تهدید خطر شیوع بیماری در سرپل ذهاب/ وضعیت شهرستان نارنجی شد

جمالی نیا، گفت: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا وضعیت شهرستان بعد از تعطیلی ها ، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده در شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر یافته است .

محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در دو تعطیلی صورت گرفته در آبان و آذرماه مردم،اصناف و بازاریان همراهی و مشارکت مناسبی با ستاد مبارزه با کرونا شهرستان داشتند که قابل تقدیر است.

 

وی خاطر نشان کرد: تغییر وضعیت شهرستان به نارنجی و گذر از منطقه خطر شیوع بیماری به معنای رفع کامل تهدیدات بیماری نیست و تهدید گسترش شیوع ویروس کوید۱۹ همچنان در شهرستان وجود دارد و درصورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بازهم این بیماری منحوس گریبان شهرستان را خواهد گرفت.

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه مردم کماکان به رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دهند، تصریح کرد: از مردم انتظار داریم که همچنان پروتکل های بهداشتی را بصورت کامل رعایت و از ترددهای غیر ضرور، حضور در مراسمات تجمعی ، برگزاری مراسمات و دورهمی ها خودداری کنند تا بتوانیم از شیوع مجدد بیماری جلوگیری و پیشگیری کنیم. 

 

جمالی نیا بابیان اینکه مشاغل گروه های یک و دو با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند از روز شنبه فعالیت خود را آغاز کنند، افزود: اصناف می توانند فعالیت خودرا آغاز کنند و بازرسی‌ها و نظارت ها همچنان ادامه خواهد داشت و درصورت عدم رعایت پروتکل ها و دستورالعمل  های بهداشتی با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قاطعامی شود.

 

وی در پایان گفت: کرونا همچنان قربانی می گیرد و مردم باید به هشدارهای ستاد کرونا توجه کرده و بی تفاوت نباشند تا هرچه زودتر بتوانیم جشن پایان کرونا را برگزار کنیم.

کد خبر 1000262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha