شهرستان های خراسان جنوبی در حالت آماده باش قرار گرفتند

میرجلیلی گفت: به دنبال هشدار هواشناسی نسبت به وقوع بارش های رگباری، تمامی شهرستان ها و ۱۷۴ تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

«ابوالحسن میرجلیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: با صدور هشدار هواشناسی از فردا یکشنبه (16 آذرماه) تا روز شه شنبه هفته جاری شاهد بارش باران، یخبندان و افزایش ابرخواهیم بود.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی رگباری شدید و یخبندان در استان 174 تیم امدادی و عملیاتی در حالت آماده باش هستند، گفت: تمامی فرمانداران و تیم های امدادی شهرستان های خراسان جنوبی باید برای مقابله با خسارات های احتمالی آماده باش باشند.

 

میرجلیلی بیان کرد: 174 تیم امدادی و عملیاتی از فردا تا صبح سه شنبه هفته جاری شامل نیروهای راهداری، هلال احمر، پلیس راه، اورژانس، شهرداری، فرمانداران و دهیاران برای مدیریت حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

 

وی با بیان اینکه  وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر برای نواحی مرکزی، جنوبی و شرقی استان خراسان جنوبی قابل پیش بینی است، خاطرنشان کرد: توصیه می شود در این مدت مردم از سفرهای غیر ضرور خودداری و کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه ‌داران تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی انجام دهند.

کد خبر 1000336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha