ابلاغ ساختار سازماني و ضوابط تشكيلاتي دهياري‌ها به استانداران سراسر كشور

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور از ابلاغ ساختار سازماني و ضوابط تشكيلاتي دهياري‌ها از سوي وزير كشور به استانداران‌ سراسر كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور از ابلاغ ساختار سازماني و ضوابط تشكيلاتي دهياري‌ها از سوي وزير كشور به استانداران‌ سراسر كشور خبر داد و گفت: در راستاي اجراي ماده (۲) اصلاحيه آيين نامه استخدامي دهياري‌هاي كشور، مصوبه شهريور ماه ۱۳۹۸ هيات وزيران، مبني بر تهيه و ابلاغ ساختار سازماني دهياري‌هاي كشور متناسب با درجه هر دهياري، ساختار سازماني و ضوابط تشكيلاتي دهياري‌هاي كشور تهيه و ابلاغ شد.

وي افزود: اجرايي كردن مصوبه هيات وزيران در اين زمينه، پس از تشكيل نشست ها و برگزاري نشست‌ها و جلسات كارشناسي متعدد با استانداري ها و دست اندركاران مديريت روستايي و با همفكري صاحب‌نظران امر در چارچوب ضوابط مندرج در مصوبه مذكور صورت گرفت.

جمالي نژاد همچنين توضيح داد: دهياري‌هاي كشور بر اساس شاخص‌هايي همچون درآمد، وسعت، جمعيت، مركزيت دهستان و يا بخش و همچنين دارا بودن ظرفيت گردشگري به درجات يك تا شش درجه بندي مي‌شوند كه ساختار ابلاغي نيز متناسب با درجه هر دهياري تهيه و تدوين شده است.

وي اضافه كرد: همچنين مقرر شد گزارش مربوط به اين موضوع ظرف مدت يكماه از سوي استانداري‌هاي كشور به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور ارائه شود.

کد خبر 1000386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha