ساماندهی ۱۸۰۵ تیم در قالب طرح شهید سلیمانی در گلستان

ملک شاهکوهی گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی یک هزار و ۸۰۵ تیم با به کارگیری بالغ بر سه هزار و ۲۵۷ نفر در این تیم ها ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» ظهر امروز(شنبه 15 آذر) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی به منظور مقابله و پیشگیری از کرونا از هفته گذشته در شهرستان علی آبادکتول آغاز شد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این طرح براساس تفاهم نامه با وزارت بهداشت شکل گرفته است و سپاه و بسیج به عنوان مجری این طرح در نظر گرفته شدند و اقدامات خوبی نیز در راستای این طرح اجرا شده است.

 

ملک شاهکوهی ضمن قدردانی از دستگاه های اجرایی و مراکز بهداشتی و هلال احمر، گفت: این محدودیت هایی که ایجاد می شود به بسیاری از اقشار در جامعه آسیب وارد کرده است و برخی از مردم نیز در منزل ماندند و از قرنطینه خسته شدند.

 

وی تصریح کرد: همه به این نتیجه رسیدند که اگر می خواهیم از دست ویروس کرونا رهایی پیدا کنیم باید به سراغ این طرح برویم و زنجیره ویروس کرونا را بشکنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان به ضرورت اطلاع رسانی گسترده در خصوص طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: تاکنون 921 بلوک بندی در اجرای این طرح مشخص شده و 500 مکان برای استقرار تیم ها در نظر گرفته شده است.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه یک هزار و 805 تیم با مشارکت بالغ بر سه هزار و 257 نفر در این طرح ساماندهی شده است، بیان کرد: نزدیک به یک هزار و 900 نفر از بسیجیان برای اجرای این طرح ساماندهی شدند و تعداد افرادی که تاکنون آموزش دیدند سه هزار و 898 نفر است.

 

وی گفت: کارهای عملیات روانی و خبری به مردم در خصوص این طرح انجام شده است و 118 نوع خبر بوده که بخشی از آن در رسانه ها و بخشی در فضای مجازی است.


فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 256 جلسه برای اجرای طرح شهید سلیمانی انجام شده است، بیان کرد: یک هزار و 256 مرحله نظارت برای اجرای این طرح نیز صورت گرفته است.

 

کد خبر 1000390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha