هوانیروز در همه مأموریت ها توانمندی خود را در تبدیل غیرممکن به ممکن نشان داد

امیر اعتمادزاده گفت: هوانیروز در همه مأموریت ها و در همه یگان ها و نه تنها صرفاً در هوانیروز کرمان، نشان دادند که این توانمندی را دارند که جایی که غیرممکن است را به ممکن تبدیل کنند.

امیر عباس اعتماد زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به مناسبت سالروز شهادت امیرسرلشکر خلبان، احمد کشوری و روز هوانیروز، در خصوص نقش هوانیروز در بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هوانیروز یکی از یگان های کارآمد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با در اختیار داشتن انواع بالگرد ها از همان شروع جنگ در مناطق جنوب و غرب در شهرهای مختلف استقرار پیدا کرد.

 

 

فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان افزود: هوانیروز از همان ابتدا با دشمن بعثی وارد نبرد شدند و دشمن را مجبور کردند که به دل زمین فرو برود و از پیشروی دشمن جلوگیری کردند.

 

 

وی ادامه داد: دقیقاً یک سال بعد از شروع جنگ در عملیات ثامن الائمه(علیه السلام) که یک عملیات طرح ریزی شده بود و خط بین نیروی خودی و ارتش عراق مشخص شد، هوانیروز نقش بسیار تأثیرگذاری داشت و بعد از این عملیات بود که جبهه ها تقریباً حالت تهاجمی به خود می گرفتند.

 

 

امیر اعتمادزاده خاطرنشان کرد: الان هم هوانیروز علاوه بر مأموریت های سازمانی که به عهده دارد، در سایر مأموریت های مردم یاری اعم از سیل، زلزله و ...کنار مردم است و با توجه به توانمندی بسیار بالایی که دارد، جایی که غیر ممکن وجود دارد، غیر ممکن را به ممکن تبدیل می کند و این را نیروها در همه مأموریت ها و در همه یگان ها و نه تنها صرفاً در هوانیروز کرمان، نشان دادند که این توانمندی را دارند که جایی که غیرممکن است را به ممکن تبدیل کنند.

 

 

وی در بخش دوم سخنانش در خصوص محیط و فضای خدمت سربازی در ارتش اظهار کرد: اولاً محیط سربازی، یک محیط مقدسی است و همه حمایت ها و پشتیبانی هایی که لازم است انجام شود از طریق سلسله مراتب فرماندهی محیط، زمینه و شرایط لازم برای سرباز ایجاد می شود و این یعنی از همه نظر حمایت های لازم را دارند. 


 

فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان تصریح کرد: برای نمونه در بحث شرایط کرونایی، در محیط پادگانی هیچ سربازی به کرونا گرفتار نشد و یا اگر بوده خیلی کم بوده است؛ احتمال دارد این وسط خانواده یک سربازی نیاز به کمک داشته باشد که ما کمک می کنیم تا آن سرباز دغدغه این را نداشته باشد که در محیط خدمت فکر خانواده باشد.

 

 

وی تأکید کرد: اما به صورت کلی بهترین شرایط و ایده آل ترین شرایط را سلسله مراتب فرماندهی برای یگان های سربازی ایجاد می کنند و در حال انجام است.

 

 

امیر اعتمادزاده در خصوص شهرک سازمانی مسکونی هوانیروز با اشاره به اینکه اولویت فعلی، کهنگی زدایی است که توسط امیر فرماندهی نزاجا و هوانیروز دنبال می شود و کمک های بسیار خوبی در سطح شهرک و منازل سازمانی تا به این لحظه انجام دادند؛ به تجهیز سالن تیراندازی و احداث سوله ورزشی جدید هم اشاره کرد.

 

 

وی گفت: موارد بسیار زیادی انجام می شود که لازم است از زحمات همه فرماندهان که پیگیر امورات شهرک هستند و ما بازتاب آن را در سطح شهرک در حال نظاره هستیم، تشکر کنم و امیدواریم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم.

کد خبر 1000469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha