اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها گام اول بود؛ اقدامات بزرگ تر از سال آینده

رئیس جمهور در جمع پر شور مردم سمنان گفت: اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها گام اول بود که مهمترین دستاوردهای داخلی اجرای این طرح حرکت در جهت عدالت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، دکتر محمود احمدی نژاد، ظهر امروز(14 دی) در اجتماع پرشور مردم سمنان در هشتاد و سومین سفر استانی هیئت دولت، گفت: اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها گام اول بود و به فضل الهی از ابتدای فروردین سال آینده با کمک و پشتیبانی مردم اقدامات بزرگ دیگری در راه است.


وی تصریح کرد: تمرکز بر ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع کامل بیکاری، اصلاح سیستم بانکی و شفاف سازی سیستم مالیاتی کشور از این اقدامات بزرگ است که به طور جدی در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و دولت برای اجرای آنها قیام خواهد کرد.


به گفته رئس جمهور، ایجاد اشتغال، رفع کامل بیکاری، اصلاح سیستم بانکی و شفاف سازی سیستم مالیاتی کشور گام های بعدی در دولت است.


رئیس جمهور ادامه داد: اجرای موفق این قانون راه را برای کارهای بزرگ باز کرده است.


دکتر احمدی نژاد با تقدیر از همراهی مردم با دولت در آغاز اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، اذعان کرد: اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها فراتر از تاثیرات مثبتی است که در عرصه داخلی برای کشورمان دارد.


به گفته رئیس جمهور، اجرای این قانون، دستاوردهای چشمگیر بین المللی نیز برای کشورمان داشته است که درخشان ترین آنها نمایش بالاترین سطح از همبستگی برای عبور از یک گردنه سخت بود.


وی تاکید کرد: اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها، اراده و وحدت دشمنان را سست خواهد کرد و در آینده پیروزی های بزرگی در عرصه بین المللی نصیب ملت ایران خواهد شد.


دکتر احمدی نژاد اضافه کرد: کسانی که 32 سال در رسانه های خارجی به دشمنی با ملت ایران مشغول هستند زمانی که همراهی ملت ایران را در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها مشاهده کردند از احترام به عظمت و قدرت ملت ایران سخن می گویند چرا که اجرای این قانون نیازمند سطح بالایی از ثبات و اقتدار ملی است و وقتی ایران آن را به زیباترین شکل و بالاترین دستاوردها و با کمترین مشکل اجرا می کند باید دانست که این ملت ماندنی است و دشمنان آن رفتنی هستند.


احمدی نژاد تاکید کرد: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در کشور دستاوردهای بین المللی برای ملت ایران حاصل شده است و بالاترین همبستگی و اراده یک ملت برای عبور از یک گردنه سخت به نمایش در آمده است.


وی با بیان اینکه ظرف 2 تا 3 سال آینده صنعت ایران به جایی خواهد رسید که با بزرگترین صنعت دنیا رقابت خواهد کرد، گفت: برای نخستین بار در 50 سال اخیر تاریخ کشور، امسال 20 درصد از پول نفت ذخیره شده است.


رئیس جمهور خاطر نشان کرد: تنها دولتی که در طول 50 سال اخیر توانست یک سال کشور را اداره کند و 20 درصد پول نفت و گاز را ذخیره کند این دولتی است که امروز خدمتگزاری شما مردم عزیز را افتخار خود می داند.


پایان پیام/

کد خبر 10005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha